Wszystkie indywidualne sprawy są załatwiane przez odpowiednie działy Zespołu Oświatowego Miasta i Gminy Kolbuszowa w kolejności ich wpływu.
Każde nowe podania/wnioski/pisma złożone w Zespole Oświatowym Miasta i Gminy Kolbuszowej podlegają, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną, rejestracji w dzienniku podawczym i zostaje opatrzone datą wpływu oraz numerem z dziennika. Generalną zasadą postepowania administracyjnego wynikającą z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego, jest to, że sprawy powinny być załatwione niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu podania/wniosku/pisma do organu.
Informacje o stanie zaawansowania załatwienia konkretnego/indywidualnego podania/wniosku/pisma udziela stronie pracownik prowadzący postępowanie.
ul. Obrońców Pokoju 21
36-100 Kolbuszowa
woj. podkarpackie